Oj, oj

Det här bloggandet går visst inte så bra :) Känner att jag överdokumenterar allt en aning så bloggandet är det som fått stryka på foten en aning.
Jag instagrammar ju nu plus att jag har en dagbok till varje barn, en extra bok där jag skriver när det hänt något extra. Plus fotoalbum på det.

Har i alla fall haft ett riktigt bra avslut på sommaren. Vädret har varit grymt!
Har ju varit på Kristines och Mats bröllop också. Var superkul! Var ju med Kristine hela dagen och vi hade fantastiskt kul!!

Vi har också hunnit med besök från Kumla, namngivning/ettårskalas för Bosse. En liten mindre tillställning på den faktiska födelsedagen med pannkakstårta hanns med, jag har börjat jobba två dagar i veckan, kyrkis, öppna osv.

Just nu sitter vi i Björkbackaparken och har brassat snabbmakaroner och köttbullar på Trangiaköket. Jäkligt trevligt faktiskt! Fast jag är lite bitter för att jag glömde boken.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0