Varmt och skönt!

Oj, nu har jag tydligen haft bättre saker för mig än att blogga. Torkan kan även bero på att Bosse inte sover lika mycket på dagarna.

Haft det bara fint i alla fall. Har ju varit sanslöst varmt senaste veckan så då har det ju varit extra gött att vara hemma.
Bosse har efter en tids tandsprickning och sjukdom äntligen blivit sig själv igen. Han var en riktig liten odåga i ett par tre veckor men nu är han go och glad igen. Väldigt skönt!!!

Vad har vi gjort under tiden som gått då? Har varit dålig på att ta kort så det är inte mycket som blivit dokumenterat.
Några av sakerna är i alla fall:

Möhippa för Madde!!! Så in i bängen kul! Kanske berättar mer om den kvällen senare, men så mycket kan jag säga att så kul har jag inte haft på många år!

Har även blivit bjuden på surströmming av Madde o David. Tidigaste surströmmingsskivan jag varit på någon gång! Men det är ju bara bra för då hinner vi kanske med fler än en det här året. Det blir ju bara godare och godare för varje gång man äter.

Var bjuden på fika hos Linn igår och då blir man ju aldrig besviken. Så gott, och så trevligt!

Har ju hänt en hel del mer men det kommer jag inte ihåg för det var för länge sedan. Här kommer en blandning av bilder jag tagit under hela tiden.


RSS 2.0