Fortsättning

Varit på Thures dop! Johanna och Kalle fick ju en liten son och denna lilla kille fick namnet Thure. Dopet ägde rum här uppe i Norrland, i Oviken närmare bestämt. Det var såååå himla kul attt träffas och som tur var hann vi träffas igen innan de åkte hem. Vi var nämligen bjudna på middag på Arctura av Henkes mormor samma dag som dopet var så vi kunde inte stanna så länge som vi ville.
Högtidlig stämning i kyrkan
Eva stal mitt halsband och vägrade ta av det.
Eva och Agda busade på. Åh vad jag önskar att vi bodde närmare varandra!
 
Apropå halsbandet som Eva "lånade". Någon dag senare skulle jag på en föreläsning med Åsa. Tänkte att jag skulle ha på mig halsbandet men kunde inte hitta det någonstans. Frågade Eva eftersom hon lekt med det tidigare. Hon sa att hon inte visste. Fick åka utan det men fick snart ett sms av Henke. Eva hade nämligen sprungit in till köket så snart jag hade åkt, plockat fram halsbandet och stolt hållt upp det till Henke och sagt: Nej mamma, jaaa meeej! Lilla beräknande skitunge. =)
 
Johanna och Agda kom och hälsade på hemma hos oss också. Eva passade då på att leka konstnär på Agda. Eva var nöjd. Vet inte riktigt vad Agda tyckte om saken.
 
 
Våra två smågrabbar skötte sig dock exemplariskt!
 
Några bilder till på mina supernöjda ungar
 
Lite bilder bara
 
Så, det här inlägget tog typ tre veckor... Och då har jag fortfarande MASSOR av foton kvar. Tog ju de här bilderna för en evighet sedan. Ja, ja. Jullov snart =)
 

RSS 2.0