TURKIET!!

I morgon åker jag till Side, Turkiet i en vecka!!
I korta ord så skulle jag och pappa åka, pappas pass hade gått ut, han hann inte få ett nytt, jag ringde runt lite och nu ser det ut som så att jag och Madde ska åka tillsammans i morgon.
Det ska bli fantastiskt skönt!! Sola, sova och äta!! All inclusive. Femstjärnigt. Kommer inte att klaga.

Många bilder

Började med det här inlägget för en liten evighet sen men det tar ju så himla lång tid när man har tagit så mycket foton. Har dessutom ett litet sållningsproblem, vill som visa alla bilder. Konsekvensen av detta blir att jag inte orkar skriva särskilt mycket. Så... här kommer en massa bilder!
Present från Karin. Ser ni vilka som är avbildade? =)
Sjukling
Pappsen, Ted och Klara
Syster och pappa redo att fira hans pension. Vi skulle åka zipline men de fick göra det utan mig då jag är för gravid. Jag tog en spabehandling och badade med Karin och Joel istället.
Gick ut och åt på Radisson på kvällen. Mycket, mycket gott!
Påsk
Eva fick klistermärken som hon valde att dekorera mig med.
Martin fick överta Henkes gamla helikopter, vi får hoppas att hans entusiasm gör att den kanske kommer att få flyga igen.
Evas ägg innehöll lite annorlunda saker, men de var mycket populära!
Eva nöjde sig inte med målarboken
Fikaträff med föräldrar och barn. Eva hittade sin stora kärlek Neo på en gång och släppte sedan inte taget.
Ture fick en cool frilla
Eva har fått åka pappas cykel för första gången, en stoooor hit!
När slutar det vara såhär roligt att tvätta händerna?
Korvgrillning till lunch i vårsolen
Texas och pappa Oskar
Malin, Falle och söta lilla Lova kom också på besök
Var ute på Sir Winston och åt. Henke fick ju presentkort där för ett ynka år sedan så nu passade vi på.

RSS 2.0