Sol, sol, sol

Ja, som sagt har det ju varit väldigt fint väder och en av dagarna passade vi på att mysa lite extra. Medan Bosse sov så planterade vi och vilade på altanen. Hade Bosse sovit i tio min till hade Eva somnat bredvid mig, och jag hade nog också somnat :)
Hon försökte sig på att sola lite också, men det var inget som passade henne. Jobbigt att blunda så hårt tror jag.
Bosse får jag mysa lite med också. Han blir goare och goare för varje dag. Så som han sitter på bilden kan han sitta länge ibland. Just den gången i typ 45 min. Eva gjorde exakt likadant när hon var liten.
Och i morse när han vaknade kl sex satt han i min säng i nästan en timme och pillade med snutten, övade på att stå mot mina ben, lade sig ner en stund och bara hade det gött.
Han övar väldigt mycket på att stå just nu och han är duktig men underlaget kunde mycket väl få vara en madrass jämt. Han kraschar väldigt ofta och slår sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0