Tio år!!!!

Ja, det är sant, jag har stått ut med Henke i tio långa år!
Fast så plågsamt har det kanske inte varit. Utan att bli allt för sliskig så kan jag påstå att jag har det rätt bra.
Idag ska det firas och har firats. Fick finfrukost i morse. Ciabatta med salami och brie och våfflor. Plus ett kuvert med en slant som ska spenderas på endast mig. Jag hade som inte riktigt förstått att vi skulle köpa presenter så presenten från mig blir att han får spendera ytterligare tio år med mig.
Planen för kvällen är middag och bio. Barnvakt till Bosse för första gången, men det borde gå bra.
Hittills idag har vi åkt skidor och snowracer det var kul ända tills jag försökte få på Eva ett par byxor jag gjort av en plastpåse. Då satte hon sig och surade och vi fick gå på promenad istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0