Pyssel

Igår pysslade vi mest. Var på kyrkis på förmiddagen. Det är så himla mysigt där, längtar alltid till fredagarna. Började med att leka lite sedan sjöng vi, fikade och pysslade. Eva målade en kruka till Henke. Vi hade sällskap av Hanna, Selma och Lavina och Elin, Ture och Bruno. Elin och Co. följde med oss hem och åt pannkakor. Ture sov dock hela tiden.
På kvällen gick Henke på långpromenad med Bosse och då gjorde jag och Eva pärlplattor och målade i målarböcker. Eva gillar mest att vissa. Det är jag som målar och lägger pärlplattorna och hon som bestämmer färger och hur det ska se ut. Precis så var jag när jag var liten.

Idag har vi varit och köpt lite lampor på Rusta. Blev så himla mörkt och tråkigt när vi hade städat bort julen.
Fick även plats med Evas julklappstält nu när granen är borta.
Fick spontanbesök av morfar också. Han bjöd in oss på middag ikväll och hade med sig en film till Eva. Grymt!

I bakgrunden sitter Eva i buren. Vill understryka att det är helt frivilligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0