Mr Magoo

Ja, här rullar dagarna på. Har faktiskt ganska mycket för oss på dagarna. Dokumenterar det dock inte så bra.. Henke har ju köpt en ny mobil så jag ska ta över hans gamla. När jag gör det så kan jag börja blogga från den. Då kanske det blir lite fler uppdateringar.
Fick i julklapp två femårsdagböcker. En till Eva och en till Bosse. Där skriver jag vad som händer varje dag så då får jag inte lika stor ångest när jag slarvar med bloggen.
 
Ett framtida sudentplakat kanske..
 
Bosse fick såklart prove också
 
Bosse har blivit riktigt stor. Nu rullar han både från mage till rygg och rygg till mage. Gör några skumma försök att ta sig framåt genom att trycka upp rumpan och hasa framåt. Självklart med ansiktet släpandes mot golvet. Har även gjort premiärsittningen i gåstolen.
 
Finkillen!!
 
Nu är julen bortstädad, tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0