De sista bilderna

Så. Efter jag publicerat de här bilderna så är jag ikapp. Då har jag åtminstonde inga bilder på kameran eller datorn som inte blivit upplagda här. Sedan vet jag ju av erfarenhet att det inte betyder att jag kommer att hålla efter men det är skönt att fått högen av bilder ur vägen.
 
Först lite lussefirande. Bosse var tomte och Eva stjärngosse. På egen begäran. Hon var ensam stjärngosse och satt i mitten av hela dagisuppträdandet så hon gick inte att missa. Hon var jätteduktig och försökte sjunga med så gott hon kunde. Blev ledsen en gång då struten höll på att trilla av, men efter ett snbbt inhopp av mamma på scenen så blev allt bra.
Lägg märke till chokladmunnen.
 
Så kom julafton. Helt perfekt! MASSOR av paket och MASSOR med mat. Och Eva tordes till och med gå fram till tomten och ta emot paket. Det var grannen som gömde sig under masken.
Dagens ungdom...
Fin-Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0