Bosse-bubbla!

Har haft en skitnatt!!! Bosse har stökat på nästan hela natten. Fick tack och lov ihop ett par timmar på morgonkvisten då han släppte ett par ordentliga fisar och sedan somnade.
Klev sedan upp och gjorde gröt åt Eva som hon självklart skulle äta vid sitt nya bord. Kan bli jobbigt det här :) Men hittills äter hon ju i alla fall.
Bosse somnade på vägen hem från dagis och jag tänkte att nu äntligen skulle jag få sova någon timme, men han vaknade tio minuter senare.
Ska försöka trötta ut honom nu så han somnar riktigt tungt.
Tur att han är så ruskigt söt att man förlåter honom för allt.

Av någon anledning kan jag inte publicera bilden jag tagit. Den får komma senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0