Morfar

I lördags var jag och Henke bjudna på middag så vi hade frågat pappa om han kunde vara barnvakt. Eva var väldigt pepp och ville inte ens säga hej då när vi skulle gå. Pekade på sängen och gjorde snarkljud.

Var bjudna tillsammans med Madde och David till Christer och Malin på Bouillabaisse. Oj vad gott det var!! Fick dessutom gratinerade musslor till förrätt.
Bosse var med och ville absolut inte sova. Var uppe till säkert elva. Somnade tillslut när vi lade honom i vagnen ute.

Jag gav upp halv två men de andra var tappra och stannade längre.
Bosse var stökig hela natten så jag fick inte mycket sömn.
Hade kunnat få lite sovmorgon men då ringde pappa med beskedet att Eva kräkts :(
Var bara att hoppa i bilen och hämta henne.

Hon mådde ganska bra sedan, fick i sig både mat och dryck, men vi ville inte riskera att Bosse blir sjuk så jag och han flydde till odensala där vi blev bjudna på middag.

Hon har inte kräkts mer och är jättepigg i dag men får såklart ändå vara hemma från dagis idag.

Lägg märke till figuren i hennes hand, Chewbacca! Mamma är stolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0