Helgen

Blev en bra helg till slut! I fredags var jag nämligen sjuk. Kände mig krasslig på morgonen o h tog en värktablett innan kyrkis. Men på kvällen kom det med full kraft. Feber, halsont, värk i kroppen osv. Var helt däckad. Och nästa morgon var jag frisk!
Hade tänkt åka till Åre med Linn o Co. Men tordes inte riktigt riskera det ifall jag skulle bli sjuk igen. De bjöd istället oss till Oviken över dagen. Eva och Texas hade fantastiskt roligt och man får nästan lite dåligt samvete för att man inte ser till att träffas oftare.

På söndagen var planen att jag och Eva skulle på bio på Regina men Henke hade sett fel så det gick ingen barnfilm då. Åkte istället till Ångsta och hälsade på Madde och Co. Fick gott fika och Eva och Neo busade. De passar verkligen så himla bra ihop de två. Eva blev INTE glad när vi skulle åka. Gallskrek och slogs. Var inte alls redo att avsluta leken.

Idag har jag varit med Elin på stan. Käkade lunch på Bashiras. Har inte varit dit förut men det var skitbra. Kändes inte som lunch då de lagade maten när man beställde. Kolgrillat dessutom. Blir nog fler stopp där.
Köpte lite muddar och dragkedjor till jackorna också. Det verkar tydligen som att vi tror att det kommer att bli något användbart av det här projektet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0