Apr. 17, 2013

Nu har jag signat upp mig på ett helt år på Gym24. Hur tusan ska jag kunna hålla igång med träningen så det inte blir bortkastade pengar?!

Var dit igår i alla fall, på ett Core cirkel pass. Aj! Det var jobbigt det! Är helt mör i kroppen idag men det konstiga är att det känns mest i benen. Tror det var en benövning. Tänkt att masa mig iväg två gånger i veckan så nu måste jag iväg igen innan fredag för då drar vi till El Stockholmo för att fira svärmors 60års dag.

Idag gick jag och Elin till Pingstkyrkans loppis. Vi fyndade lite och fikade. Sofia och Larsas syster Jenny kom efter ett litet tag och sällskapade med oss.
Bosse var på tjurhumör. Ser att tand nr två är i antågande så det är nog den som spökar. Eller så har han inte en så charmig personlighet helt enkelt. :)
Han gjorde pruttljud med munnen hela tiden vi fikade. Och det är inte direkt diskret. Tar i från tårna o h sprutar spott överallt. Verkar dessutom som att han har panik i kroppen. Kan inte vara stilla i en sekund. Hoppar och studsar. Till och med när han sitter i en barnstol vid bordet slänger han sig fram och tillbaka och studsar på rumpan.
Hoppas verkligen den här tanden tittar fram innan tågresan till Stockholm!!

Handlade en kudde och två barnfilmer innan vi knatade hem i duggregn och med dåligt samvete för att Eva inte hade på sig regnjackan när jag lämnade på dagis i morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0