Dåligt med uppdateringar!

Ovanligt tyst härinne..
Men min kropp blev lite chockad när jag slungades in i heltidsarbete efter att praktiskt taget varit ledig i ett och ett halvt år. Jag är sååå trött! Blev dessutom inte den mjukstart som jag hade tänkt utan blev inringd på dagis och har nästan varit där varje dag sedan dess. Kul och välbehövligt med lite pengar men ack så uttröttande! Så, får jag en lugn stund på kvällen så spenderas den liggandes i soffan. Men snart ska jag väl vänja mig och se till att skärpa mig med det här bloggandet.
Evas dagisgåede går utmärkt! De skryter om henne vid varje hämtning. Aldrig några problem att lämna, äter bra. sover bra, leker bra. Sååå skönt!! Mindre ångest när allt går så smärtfritt!
Men idag har hon varit hemma. I natt fick hon magsjuka =( Kräktes flera gånger i natt och på förmiddgen kräktes hon upp minsta lila sked med vatten jag försökte ge henne. Tack och lov verkade det som att det vände någongång mitt på dagen. Helt plötsligt fick hon i sig vatten, smörgåsrån och makaroner utan att något kom upp. Åt dessutom helt okej med middag. Har sovit två rejäla gånger idag och har nästan all övrig tid suttit i soffan och tittat på tv. Lilla ynkliga tjejen!
Håller nu tummarna för att jag och henke klarar oss.
Kommer väl kanske lite bilder på något framöver. Ska försöka fixa till en bild på min lilla sjukling från mobilen.



Kommentarer
Postat av: Faster Kakan

Det där är det sötaste jag sett.

2012-02-13 @ 09:48:43
URL: http://BahKadisch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0