Tre dagar kvar..

Ja, nu känns det att det börjar närma sig. Börjar dessutom få lite krämpor. Men när de kommer tre dagar innan beräknat datum får man väl skatta sig lycklig. Kan bara gå jättesakta emellanåt för bebisen ligger och trycker på så att det känns som att den ska trilla ut om jag slappnar av =) Inte skönt alls faktiskt.
Har haft lite allt möjligt att göra. Blivit bjudna på middag tre dagar i rad. Var på Öppna i måndags med Linn, Texas och Nikki. Texas och Eva fick både måla och leka med Play Doo. Grymt ställe!
Idag var Eva på dagis ganska länge. Jag skulle på MVC kl tre så hon fick stanna tills jag kom tillbaka. Inget nytt på MVC. Det närmar sig, men det visste jag ju redan. Hoppas verkligen att jag kan avboka mötet jag har nästa vecka. Eva trivs på dgis och de skryter fortfarande om mängderna mat hon stoppar i sig så det är skönt att det inte har ändrats.
Försökte slappna av med ett bad idag. Fixade så jag skulle kunna se ett missat avsnitt av Once Upon a Time på datorn men det blev inte riktigt som jag hade tänkt det. Vattnet blev för kallt alldeles för fort och jag fick ont i nacken av att försöka se datorn som stod på toan. Får öva och bättra mig till nästa gång!
I morgon ska jag luncha på stan. Om inte bebisen kommer i natt. Blev lovad det av en dagisfröken eftersom det är fullmåne i natt. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0