Vanish

Tänkte förklara varför tjejerna på matjuntan håller i varsin påse Vanish. Jag är ju nämligen Buzzador och haar nu fått i uppdrag att buzza om just Vanish. Eftersom många jag umgås med är småbarnsförldrar så kommer proverna jag delar ut att uppskattas väldigt mycket tror jag =) Jag kan i alla fall säga att proverna jag får behålla kommer att få jobba stenhårt. Det är ju inte bara Eva i den här familjen som är ett riktigt klantarsel utan jag har bidragit med min beskärda del av fläckar. Nu tänkte jag att jag skulle lägga upp bilden igen men eftersom vi för tillfället kör med Google Crome så verkar inte den funktionen finnas just nu. Igår gick det men idag går det inte. Ni får scrolla ner istället om ni vill se bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0