Loppis

Idag har jag varit på loppis på Furan. Den är inte lika bra som på Folkets hus men tänkte att den kunde vara värd ett besök åtminstonde. Och lite fynd bidde det.
Två par byxor, en cool t-shirt, en pyjamas och en fiiiin burk! Köpte även en barnstol till pappa, en sådan som man ställer på en vanlig stol. Mötte honom där så han fick ta den med sig på en gång.
Coolaste tröjan och coolaste brallorna!
Trevligt med en liten utflykt eftersom Henke ska spela badmintonmatch resten av dagen vilket resulterar i att Eva och jag blir hemma. Hon mår mycket bättre nu så jag hade eventuellt tänkt pipa iväg en sväng men glömmer alltid bort att jag inte kommer att ha bil och att bussarna går skitdåligt på söndagar.
Här kommer lite bilder på sådant som jag utlovat bilder på förut men inte tagit tag i. Och lite annat grejs.
Vann ju en tävling för en evighet sedan. Valde en bland annat en kudde som pris som jag redan har visat bild på. Förutom den så valde jag en lampa. Den har jag INTE visat bild på, så nu ska ni äntligen få se den!
Fick ju lite loppisfynd av Maggan och Toivo sist vi träffades. Här kommer de.
Har fått en superfin gammal dockvagn från en granne till Sune och Anna-Lena.
Fick låna en hel massa kläder av Kristine och Mats så nu är Evas låda överfull igen.
Eva ärver mor sin och tycker att det är kanonkul att spara pengar.
Hade en bild på Eva när hon gallskrek. En perfekt vy över lite nya tänder, blåsan på tungan och det svullna ställe där jag tror ännu en tand är på g. Tyvärr så tog batteriet slut i kameran när jag laddade upp bilderna så den kanske kommer någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0