En ny kompis, hoppas jag.

Nu sitter jag med min nya polare i knät. Kanske inte så mycket min kompis som Henkes, men, men. Karin och Joel är ju här och hälsar på och Henke fick Karins gamla Mac i present. Och eftersom Henke är ute på galej så är det jag som sitter i soffan, tittar på Så mycket bättre, och testar hur vår personkemi fungerar. Än så länge funkar vi väldigt bra ihop och efter lite tips från Karin så tror jag att vi även kommer att bli arbetskollegor. Ser fram emot nästa arbetsdag. Då ska vänskapen sättas på prov!


Kommentarer
Postat av: Kakans foton och illustrationer

Yey!!

Synd att batteriet verkar ha gått och raka sig bara! Ser ut som om att ett nytt går på runt 600 kronor :(

Hoppas att ni kommer att trivas bra ihop, inget bråk nu bara!! Hehe.

2011-10-30 @ 11:04:38
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0