Turkiet i bilder

 
Ja, så ska jag då äntligen försöka dela med mig av några av våra semesterbilder. Hittills går det sådär. Det har gått 20 min sedan jag började och hittills har inte ens bilderna förts över till datorn. På Macen går det inte alls. Du ska få hjälpa mig med det när du kommer hem Karin.
Här hemma är det lite kaos. Och värre kommer det att bli. Har börjar packa ihop vardagsrummet. Med en liten marodör i familjen får man se till att ta tillvara på de få kvällstimmarna man har. Men med många bäckar små hoppas vi att vi är klara i tid.
 
Första morgonen på balkongen
 
Ett litet mysterium. Hur tusan kan hon ha fingret mitt i linsen utan att det syns på fotot?!?!
 
Likisar
 
Fin park vid stranden
 
Sådant här supergott turkiskt bröd fick man gratis innan maten på nästan alla restauranger.
 
Evas middagsdiet bestod under resan av pommes. Tur att vi hade med oss falukorv till lunch =)
 
Precis som mamma och pappa gillar jag att läsa på semestern
 
Lekplats vid stranden
 
Uppskattade verkligen storleken på vinglasen i Turkiet.
 
Osmanish kebab
 
Jag och Eva hade ett litet bråk om tutten. Eva vann.
 
Lek på stranden
 
Turkisk meze till förrätt på en mysig restaurang
 
Lekstuga hade de där också
 
Så, det var allt. Tog bara över 2,5 timmar.
Var ju lite annat som skulle skrivas om också men det får vänta. GOD NATT!
 
Trackback
RSS 2.0