Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

Ja, vi börjar med bilden på tjockisen som inte ville vara med i förra inlägget.


Idag har jag och Eva gjort en utflykt till Bilbolaget. Inte för något mer spännande än att äta lunch men ändå. Det var pannbiff med lök och var helt okej. De brukar ha jättegod lunch där så jämför man med det så var det sådär. Men det var lite mitt fel också för jag missade att det fanns lingon.


Har fått en kallelse till ett ultraljud av gallvägarna och levern. Tydligen var fortfarande inte levervärdena bra, även om de var mycket bättre, så de vill ta sig en titt och se om de kan hitta något fuffens. Det är en väntetid på 12 veckor så det kommer ju dröja innan jag får något besked.


Eva har varit lite dålig i magen i några dagar. Ikväll hände detta =)

Kommentarer
Postat av: Karin

............!!!!!!!!!!!!! Och henne ska man gosa med i framtiden!?

2011-05-17 @ 20:10:59
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0