Tandläkarbesök

Idag var det tandläkardags. Blir kallad med 18 månaders mellanrum. 10.45 skulle jag vara på Frösön men det kändes inte så lyckat att ta med Eva när jag skulle undersökas så jag bokade in pappa som barnvakt. Han tog Eva på en liten promenad medan jag satt i stolen. OCH JAG HADE INGA HÅL! Jihoo! Hade dessutom två tandläkarbidragsgrejer på 300kr vardera så det blev inte ens särskilt dyrt. Måste dock tandtråda bättre, det säger de varje gång.

Ett Evaframsteg, hon har stått helt själv utan stöd! Lite svajigt och inte så länge men ändå. Plus att hon inte riktigt var medveten om det själv för hon höll i en flaska som hon trodde gav stöd.

Nu efter middagen tog vi en liten kvällspromenad. Efter att ha varit ömsom regn ömsom sol hela dagen avslutades den i alla fall med sol.

Snabbare än snabbast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0