Ananas Upp Och Ner Kaka

Ja, det är vad jag håller på och bakar nu. Tydligen en amerikansk klassiker. När jag fastade så tittade jag på Desperate Housewifes och där bakade de just en sådan här Pineapple Upside Down Cake och jag blev så jäkla sugen. Kan ju delvis ha berott på fastan men suget har hållt i sig så nu när ananasarna kostar 10kr på Kvantum var det dags. Tänkte äta kakan till en film, Transformers: De besegrades hämd, men det är fel på våran dvd och ibland kan den köra Self Check i flera timmar. Ikväll verkar vara just en sådan kväll.

Passar på att önska lycka till till en kompis som ligger inne på förlossningen i denna stund. Lycka till Lisette!!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Såg det avsnittet jag oxå på Despret blev oxå sugen på att baka den kakan. Jag tyckte att din kaka såg kladdig och god ut. När får man komma och smaka?

2011-05-21 @ 21:51:20
URL: http://littlemisslinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0