Snabbskiss

Ritade den här tvåminutersskissen idag på jobbet. Fick bara för mig att jag skulle testa när jag hittade lite gamla kolpennor. Ritar ju sällan såhär då jag gillar när det blir likt och exakt. Det blir det ju sällan när man kluddar ihop något på ett par minuter. Men det är ju ganska kul och övar man lite så kanske man får till snitsen. Mitt problem är ju att jag har svårt att sluta. Just för att jag vill ha det så likt som möjligt. Den här skissen var till exempel mycket coolare efter typ en minut men då skulle jag ju dit och pilla ändå.

Om personen på bilden råkar trilla in här, känner igen sig och vill ha skissen så är det fritt fram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du det där måste vara lisset:)

2011-07-14 @ 19:24:16
Postat av: Jenny

Det stämmer!! Inte så fasligt likt i min mening och Henke kunde för sitt liv inte se vem det var så det var kul att någon kunde lista ut det. =)

2011-07-18 @ 09:29:16
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0