Muffins

Igår och idag har jag bakat muffins. Igår bakase jag och idag dekorerade jag. Vi ska på släktkalas ikväll och jag ansvarar för efterrätten. Det fick bli strawberry cheesecake muffins.
Har kämpat för att komma på något bra sätt att frakta dem på för med frosting på så vill man ju inte lägga de på lager. Och det kändes som att jag ville göra klart dem hemma. Tillslut kom jag på den brillianta idén att gå på  en pizzeria och be om kartonger för inbakade pizzor. De var perfekta! Ganska risigt tycker jag att man inte kan köpa tårtkartonger någonstans. Hur gör folk om de ska frakta ett gäng tårtor?
Har dekorerat muffinsarna med mascarponefrosting, jordgubbar och självklart små choklad s. S:et står för Strandfors =)



Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig i ordning och sedan drar vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Supergoda ,jenny.Skulle börjat med dom så man orkat äta flera,,,Ha de gott o tack för igår.

2011-07-27 @ 10:43:54
Postat av: A-L

Du är jätteduktig. Kanske jag kan ta kontakt när det är min tur för " tjejträff " nästa gång.

2011-07-28 @ 22:36:22
Postat av: Anonym

Tack så mycket!

A-L - Självklart, bara att höra av dig!

2011-07-30 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0