Seeeega, tråkiga dagar.

Fy fan vilka sega dagar vi haft på sistonde.
Henke startade det hela med att bli magsjuk, smittade Eva som smittade mig... trodde jag. Men nu verkar det som att jag fick något alldeles eget. Vaknade igår natt med ont i magen och tänkte att nu var det kört. Var lite risig i magen men det blev liksom aldrig värre än så. Men jag hade en obehaglig känsla i hela kroppen som lite senare visade sig bero på feber. Hade feber hela dagen och värk i hela kroppen. Mådde riktigt tjyvens. Men idag hade den gått över, tack och lov. Är dock fortfarande helt seg i kroppen och trött som tusan. Jag tror det är universum som sätter käppar i hjulet för våra friluftsaktiviteter igen. De få försök till frilftsliv som vi haft har ju ganske brutalt blivit stoppade av olika omständigheter. Även denna gång. När Henke blev sjuk skulle han till Åre och när jag blev sjuk skulle jag pimpla i Musviken. Men nej, det är nog bäst att bara planera lugna hemmakvällar framöver.

Har lyckats klämma in ett besök hos pappa i alla fall. Vi såg på "Up", den var jättebra.
Vi har även tagit foton till tackkorten för namnngivningen. Får se när de blir klara att skicka =) Ungefär samtidigt som vi sätter in ett foto i tidningen kanske.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken gammal klassiker och nostaligtripp med pimpling i Musviken :-) Jobbigt å åka på kräksjuka men skönt att ni mår bättre!

2011-01-11 @ 19:20:41
Postat av: Tant Jenny

Haha, jag vet! Undra om de små fiskarna fortfarande nappar på mommas kanelbullar?

2011-01-12 @ 11:26:43
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0