Texas x 2

I lördags var vi på husvisning igen. Huset låg i ett område vi gillar väldigt mycket och jag tror vi kanske skulle kunna få det till ett bra pris men man måste verkligen göra ALLT. Golv, väggar, badrum, kök. Spis och diskmskin var hyfsat nya men resten behöver man fixa. Vi är ju inte så haj på sådant där men får man ett bra pris på huset så kan man ju ta in hjälp. Idag ringde de till oss och ville att vi skulle träffas igen. Vet inte riktigt vad de ville diskutera men jag tror de vill ha en snabb affär för de hade redan annat boende. Har dock en visning vi ska på på onsdag så vi ska avvakta tills dess. Denna beslutsångest!!
Fikade sedan en sen lunch med Tompa och Sara på Prästgatan 12. De hade en tomatsoppa där som var vansinnigt god. Tror det börjar bli vårat nya stamhak. Riktigt mysigt, gott fika och trevlig personal.
På kvällen åkte jag till Åsa och tittade på melodifestivalen. Det var trevligt. Är ju faktiskt jättetrist att titta på den själv.
I söndags åkte vi till Lisette och Daniel och hälsade på i deras nybyggda hus i Dvärsätt. WOW! Vilket ställe. Ligger jättenära sjön med en fantastiskt utsikt. Kan bara tänka mig hur det kommer att se ut till sommaren. De bjöd på supergoda våfflor också.
När vi kom hem började jag evighetsjobbet med att sätta in foton i album. Har nog närmare 400 bilder som ska sättas in. Lånade med mig tejppistolen från jobbet så det gick lite lättare men det är verkligen ett evighetsjobb. Bilderna ligger ju inte i ordning så jag går in på bloggen för att se i vilken ordning de ska sättas in och sedan måste jag bläddra igenom alla bilder och hitta de som ska sättas in. Phu! Hann inte långt kan jag säga. Får ta nya tag nästa helg.
Lite senare kom Mats och Kristine och käkade Fajitas, kollade på Solsidan och premiären av Big Brother. Avslutade kvällen med att se första avsnittet av The Walking Dead. En ny zombieserie. Grym var den!



Idag har jag varit ganska aktiv. Åkte in på kontoret för att lämna tillbaka tejppistolen, in på Barnens hus för att köpa en pipmugg och sedan till Linn och Texas och fikade. Det var jättemysigt och Linn hade gjort en grym äppelkaka! Sedan blev vi bjudna till pappa på middag så då hämtade jag upp Henke och drog till det andra Texas. Texas Lugnvik. =) Glömde dock Kaxa hemma så Henke fick åka och hämta henne. FÖRLÅT KAXA!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken mirakel kaka jag gjorde så du kände äpplen, fanns inga i. HAHAHA

2011-02-21 @ 21:38:02
URL: http://littlemisslinn.blogspot.com
Postat av: Tant Jenny

Hahahaha! Med eller utan äpplen så var den i alla fall mirakulöst god. Måste ta receptet på den nästa gång vi träffas!

2011-02-22 @ 10:16:09
URL: http://tantjenny.webblogg.se/
Postat av: a-l

Men snälla du kan inte ha sådana här bilder på samma sida som Eva. Ta bort !

2011-02-22 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0