Haft några härliga dagar nu

Haft några härliga dagar nu. Min nervositet för att gå sysslolös när Henke började jobba var helt obefogad. Visserligen har det ju inte gått så länge än men... =)
Igår var vi på besök hos Linn och Texas. Jag tyckte att det var jättetrevligt men det är inget mot vad Eva tyckte. Hon hade nog gärna stannat kvar där när det var dags att bege sig hemåt. Linn hade bakat bröd så först fick vi lite mellisfika och sedan en kantarelltoast(!) som var helt fantastisk. Jag MÅSTE börja plocka svamp.
Idag hälsadejag på Elin och Ture. Han har blivit såååå stoor! 4,5 månad. Jag fattar liksom inte att tiden går lika fort för alla andra som den gör för mig. Elin fixade fruktsallad och te och så snackade vi en massa. Tyckte att jag hade massor av tid innan klockan var fyra och jag skulle hämta Henke men tiden bara flög iväg. Hade kunnat stanna några timmar till.
Har en del planerat de närmsta dagarna också och nästa vecka börjar ju veckorna bli normala igen och jag ska jobba två dagar i veckan. Måndagar och tisdagar blir det. Det blir ju helt perfekt för när Henke varit ledig hela sommaren så har ju jag valt att jobba måndagar och tisdagar. Plus att det blir lättare att stanna borta några nätter extra i London om inte Henke måste ta ledigt. Grymmers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0