Yes! Victory!

Nu jäklar får ni boka in den närmsta timmen för en bildvisning som heter duga! Henkes jobbdator betedde sig lite bättre ikväll.

Först kommer de bilderna jag publicerade lite små sist.





Har varit hos momma, eller pyttemomma som mina kusinbarn kallar henne, och ätit.


Varit till Skucku en sväng med svärföräldrarna och Henkes farbror med fru.


Eva passade på att åka lite kylväska.


En stickkurs som spårade ur till en fullfjädrad stickkväll.


Städat vardagsrummet riktigt ordentligt. Det kanske behövdes.


Tog lite kort på babysimmet.


Lite nakenfis i vsrdsgdrummet. Resulterade i en stor pöl kiss på golvet.


PÅSK!


Torsdagen spenderades på studiebesök på Parkskolan, där Henkes elever tog hand om Eva på ett helt utomordentligt sätt, och på Odenslundsskolan hos farmor.


Sedan bar det av till Skucku igen där resten av påsken spenderades tillsammans med Karin och Joel som kom upp från Stockholm.


Så, där haar vi sammanfattningen.
Nu får vi väl se hur länge det dröjer innan jag bloggar igen. Var ju en lite omständig process det här. Men om ni tycker att jag bloggar för sällan får ni gärna skänka ett litet "köpa ny dator bidrag".

Kommentarer
Postat av: ?

Och vad blev det av det förra bidraget ????????

2011-04-30 @ 14:37:25
Postat av: Jenny

Henke vill tydligen hellre ha en cykel.

2011-05-03 @ 09:30:51
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0