Länge sen sist

Jag veeet, jag är kass. Men jag har ingen inspiration alls till att blogga nu. Och när det börjar ha gått några dagar sedan sist jag bloggade så känns det nästan övermäktigt att ta tag i det.
Livet rullar på som vanligt här. Jobbar två dagar i veckan och trivs som fisken i vattnet. Eva har kommit in i en helt underbar fas då hon är hur lättsam som helst. Glad mest jämt och babblar konstant. Tyvärr inget som går att förstå men hon kommer helt klart bli en riktig surrkuse. Hon har blivit snäppet lättare att locka till skratt också och det är ju kul.
Kommer några bilder här på några av sakerna som hänt sedan sist... trodde jag ja, men Henke har dragit på basket med skötväskan och i den låg kameran. Har lite bilder från "lillkameran" men de andra får ni se sedan. Förmodligen om två, tre veckor då jag orkar blogga igen.

Men va faaan. Det är ju inte meningen att jag ska blogga. Går inte att ladda upp bilderna från lillkameran. Skit i´t. Får se om jag har lust att blogga klart sen.

Idag var vi i alla fall och hälsade på Kristine, Mats... och Leo!!! Ja, det stämmer, de har fått sin älskade lilla knodd! Vi tog med oss en monsterlasagne och gick dit och hälsade på. Det var jättetrevligt. Var ju så länge sedan vi sågs. Jag fick sitta och hålla i Leo ett bra tag och det är sant som de säger att man snabbt glömmer bort hur små de varit. Han vägde ju ingenting och var så pluttliten att hålla i. Och självklart jättesöt! Tog såklart lite foton men de får ni då se senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0