Skrevs igår

Blev lite avbruten igår (Eva) och hann inte lägga till bilderna och publicera inlägget men här kommer det i alla fall. En dag för sent.
Typiskt att man ska vara så himla trött. Även fast Eva sover som en gud (sover hela nätter redan. 20.00-06.00) så är man ju inte riktigt som sitt gamla jag. Har ju en ny läggtid som är betydligt tidigare än förr och den ställer till lite problem. På Meeris kalas till exempel. Träffades på O´Learys och fick nog inte in maten förrän runt halv tio så innan det var jag alldeles för hungrig för att vara särskillt social och när jag ätit var det så sent att jag blev trött för att det var efter min normala läggtid och det gjorde mig ju inte heller supersocial. Trevligt var det i alla fall och det var god mat och god tårta.
I söndags träffade vi Karin, Susanne, Tompa och Sara och fikade på Tages och sedan på kvällen kom Karin förbi för att titta på film. Det var ju dock Ensam mamma söker så det blev lite sånt också.
I går tog jag en tur på stan med Karin, hon skulle åka hem den eftermiddagen. Vi gick i lite affärer och fikade. Jag köpte två ramar till två teckningar jag har haft liggandes hemma sedan 2001. Tyckte att det var dags att rama in dem nu. När jag kom hem visade det sig dock att ingen av dem passade i ramarna. Hade gissat lite fel på storlekarna. ramade istället in en gamal teckning som mamma målade när hon var ung. Tror hon gick i nian. Det blev riktigt snyggt.
Henke är sjuk så han var hemma både igår och idag. Förmodligen blir han hemma i morgon också. Idag har vi haft en lugn dag så vi har mest tittat på tv. Tur det för Eva har inte haft en toppendag. Hoppas inte Henke har smittat henne för hon verkar inte vara sig själv riktigt.
Ikväll ska vi till pappa och äta entrecote.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Älskar den där tavlan! Hoppas ni alla är frisk i helgen så ni kan komma på tårta! Hörs hej

2010-09-16 @ 19:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0