Sommar igen

Ja, det har blivit sommar igen! Klädde på mig sjal och tjocksockar innan jag gick ut på min barnvagns/Kaxapromenad i tron att det skulle vara ungefär samma temperatur som de dagar som varit men jag fick springa upp och byta om till kortärmad klänning lite snabbt för det var tokvarmt! Tog en lång promenad och det var väl ungefär allt jag tog mig för idag. Det går ju åt så himla mycket tid till att bara sitta och titta på mitt barn. Jag vet inte hur man ska hinna med att göra något vettigt. =)
Har lyckats få på Eva två uppsättningar av mina gamla kläder och de passar henne perfekt. Hon blir så fräsig så!

De gör inte kläder som dessa nuförtiden:

Kommentarer
Postat av: Meeri

Åh vad jag bilr stolt! Min blåa fina Jenny :)

2010-09-07 @ 10:36:13
URL: http://www.meeri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0