Öppna förskolan

Igår var jag och Eva på Öppna förskolan för första gången. Vi träffade Madeleine och Karro där med deras Neo och Thea. Jag tog bussen dit och tyvärr kom jag lite efter den avtalade tiden halv ett för tydligen har de barnvagnspromenader som börjar klockan halv ett på onsdagar. Vi hann ju därför inte med den här gången men kanske försöker tajma in det lite bättre nästa gång. Vi satt och pratade lite i alla fall och några av "promenadmammorna" kom tillbaka och snackade lite de också.
Idag hade jag en date med Evelina som sträckte sig över hela dagen. Vi började med en fika på Törners (vart annars) och sedan tog vi en sväng på stan. Det slutade med några inköp. Bland annat sex jättefina rosa glas. Jag vet att vi absolut inte behöver några glas men de var så fina att det inte gick att stå emot. Plus att jag inte handlat något till mig själv på flera månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0