Bilder istället för text

Har varit lite dålig på att uppdatera på sistonde och bättre lär det inte bli för i morgon åker vi till syrran i Kumla och blir där tills på torsdag eller fredag. Delar dock upp ditresan på två och övernattar i Gävle. Orkar inte skriva om det som hänt sedan sist så jag visar helt enkelt bara upp de bilder jag lyckets skrapa ihop.



Jag har också klippt mig! Min frisörska har slutat så jag fick panik ett litet tag men sedan letade jag reda på henne på Facebook och frågade om hon inte kunde klippa mig ändå, och det kunde hon! Jag ver hem till henne idag och en enkel klippning tog två timmar för vi pratade så mycket. Det var jättetrevligt! Så här blev det: Lite kortare och lite skönare!

Före:



Efter:




Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg fripp!!

2010-11-01 @ 21:27:10
Postat av: Elin

Vilken liten busunge! Dessvärre kan vi inte komma på namnfest (ska på spa-hotell! blir intressant med Tuva) men hoppas på att få träffa er till jul iaf. Väldigt fin frisyr oxå!

2010-11-01 @ 23:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0