Agdas dop

Nu har jag fått träffa Johanna och hennes lilla Agda!!! Två gånger till och med. Vi hade bestämt att vi skulle träffas i torsdags och det var lite lättare sagt än gjort =) Hon var hos sin mamma i Torvalla och hon skulle gå därifrån samtidigt som jag gick från Ope och så skulle vi mötas på halva vägen. Det var ju en bra plan och hade fungerat perfekt om vi inte hade tagit olika vägar. Efter en rejäl omväg och flera samtal senare lyckades vi hitta varandra och började vandra tillbaka till Ope. Väl hemma styrde vi upp lite soppa och spanade in varandras bäbisar. Agda var verkligen jättesöt och det syns verkligen vem hon är dotter till. Johannas mamma kom sedan och hämtade dem och så fick vi vänta till söndag innan vi fick träffas igen.
I fredags var vi en sväng till jobbet och åkte då ut på maskinjakt. Vi är lite sugna på att köpa en lite effektivare skrivare och kom då att tänka på våran gamla bekanta "Tryckeri-Daniel". Han hade ett eget tryckeri när vi startade upp och hjälpte oss väldigt mycket. Nu jobbar han på sin pappas företag där de säljer olika tryckerimaskiner. Vi åkte dit och tyvärr var inte Daniel där men vi fick träffa hans pappa Bill istället och det gick ju lika bra.

Fan, fan, fan!
Hade skrivit typ tre gånger så mycket och sparade som utkast eftersom jag inte hade tid att sätta in bilderna. Nu när jag gick in för att göra klart inlägget så var nästan allt borta. Fan!

Snabbsammanfattning:
- Födelsedagsmiddag hos Sara på fredagkväll. God mat, spelade spel och hade en jätteduktig dotter som sov i deras sovrum hela kvällen.
- Lördagen spenderades framför symaskinen syendes presenten till Agda. En filt med höga kanter så hon inte kan rulla av den. Såg en variant för flera tusen i Norge så jag gjorde en själv istället.
- Söndagen var det dop. Jättemysigt var det! Gav förutom filten ett foto jag tagit och framkallat av Agda.

Så. Försvinner det här också tänker jag sluta blogga.


Kommentarer
Postat av: Karin

... och det enda jag kan säga till allt detta är; Fan vad snygg brorsa jag har! Mr. BoyBand!

(Och bebisarna är söta, men de får de höra hela tiden, det är värre med bror)



Hehe.

2010-10-19 @ 23:05:51
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Karin

Kul att brorsan hörde av sig och undrade om jag var full när jag skrev ovanstående kommentar..

2010-10-20 @ 21:20:21
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0