Aktiv dag

Idag har det som sagt varit aktivt! Började i morse med att åka till Gamla brandststionen för att titta på en kontorslokal. Den var jättefin, lagom stor, BALKONG i söderläge med utsikt över Frösön och Rådhuset. Dock inget kök och en något för hög hyra. Vi ska dock fundera vidare lite, el och breband ingick så man tjänar ju in lite där. Åsa ska kika på ännu en lokal i morgon och så har vi ett par till som vi ska försöka få komma och titta på. Det blir nog bra tillslut det här.
Åkte därefter direkt till yogan. Det är faktiskt lite sjukt att varje gång kommer jag och Madde exakt samtidigt. Till och med idag när jag åkte direkt från lokalvisningen och inte alls åkte samma tid jag brukar.
Efter yogan åkte vi direkt till Öppna förskolan och åt först lite mackor och te och sedan gjorde vi fotavgjutningar av knoddarnas fötter. Det var även lite tid för prat och umgänge och tro på tusan om jag inte såg en gnista eller två mellan Eva och Neo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0