Bambinonappar for everyone!

I torsdags var det massagedags igen. Jag hade med mig presenter till alla!
Jag är med i en ny buzzadorkampanj, en nappkampanj. Fick hela femton nappar med rosa hjärtan och blå moln från Bambino som jag och mina bekanta med barn ska testa. Ska bli intressant att höra vad de andra tyckte om nappen för Eva har inte riktigt tagit den till sig. Hon tjöjs (stavning??) så fort hon får den i munnen. Men vi ska testa vidare. Vore ju trist om vi inte kunde använda de fina napparna.



I fredags var vi på jobbet igen och gjorde absolut ingen nytta alls. Vi fick dock ett ganska chockartat besked från Calle som vi hyr av. Inom en månad ska vi ha flyttat ut!!! Shit! Han ska flytta ut ur lokalen och hyra ut den till någon annan och då kan inte vi sitta kvar däruppe på loftet. Lite panik fick vi allt. Det är ju inte det lättaste att hitta ny lokal, det fick vi ju erfara sist vi var på lokaljakt. Har någon som läser den här bloggen några tips så får ni jättegärna höra av er.



I går så hade vi en fikadejt med Maria Wåglund och hennes lilla Elis. Eller lilla och lilla, han föddes tre veckor innan Eva och väger tre kilo mer. Det är ganska otroligt att det kan skilja så mycket när de är så små. Men han är väl på den övre delen av skalan och hon på den nedre. Höll i honom ett tag och har därför träningsvärk i armen idag =) Måste börja träna så jag är redo när Eva kommer upp i den vikten. Jag är för vek.
Vi fikade pajbuffé på Tuttis konfetti. Med fredagens chockbesked i tankarna så registrerade jag på en gång att företagen i det huset var lite i samma branch som oss fast inte konkurerande. Jag lyckades få telefonnumret till personen som hyr ut lokalerna där så jag ska ringa på måndag. Men jag har inga stora förhoppningar på någon ledig plats.
På kvällen kom Tompa och Sara och så tittade vi på film. The Reader. Den var okej. Ganska speciell och inte alls vad jag hade förväntat mig.



Idag var vi på loppis. Fyndade en del. Det fanns inte riktigt lika mycket som sist vi var iväg men en kasse barnkläder lyckades vi ändå få till. Det är väldigt praktiskt att handla barnprylar på loppis. Man tjänar ju faktiskt enorma summor pengar på att inte handla allt nytt.


Kommentarer
Postat av: Karin

Men vad tusan!? EN MÅNADS uppsägningstid!?



Ni får hyra mitt rum på Ärtvägen. Det kostar er endast 2000kr i månaden och ni sätter in pengarna på mitt konto UTAN att berätta för Sune och Anna-Lena. Det vore även fint om ni var lite diskreta och arbetade de tider som de är på sina arbeten, och att ni inte lämnar ett enda spår efter er! Eventuellt kanske ni måste återställa rummet efter varje arbetsdag så att det ser ut som det gör nu.

Deal? Deal!

2010-10-11 @ 21:47:10
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Tant Jenny

DEAL!

2010-10-11 @ 22:31:07
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0