Stortjej

Positivt besked på BVC! Hon hade gått upp bra så vi behöver inte oroa oss för vikten. Skönt eftersom det känns som vi fått till bra rutiner nu och det vore trist om vi behövde ändra på allt.
I onsdags var det sista yogatillfället. Egentligen var det sista tillfället när jag var i Kumla men då var bägge ledarna hemma med sjuka barn så då bytte de dag. Tur för mig. Nu ska nästan hela gänget börja träna på Step-Ins mamma/barngympa istället. Första gången är i morgon. Spännande!
På kvällen hjälpte vi (Henke) till och flyttade Spira till de nya lokalerna. Åsa hade kirrat ett nytt fint klickgolv så det var riktigt fräscht och snyggt där. Kommer bli hur bra som helst!
Idag var det föräldragrupp. Pratades mest och det är riktigt kul att få träffa de andra. Tog en promenad med Kaxa innan jag åkte till Brunflo och det var inte det lättaste. Djupsnö med vagn och hund som sliter fram och tillbaka. En liten försmak på vad vintern har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ett tips är att bära barnet i en sån där bärryggsäck (eller vad det nu heter) när det är mycket snö så slipper man barnvagnen... det använde jag mig av mycket när jag var ute med barn och hund och det var oplogat... Ha de gott!

2010-11-12 @ 23:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0