Kass

Jag missade bussen idag. Skulle på vägning på BVC men missade bussen. De går en gång i timmen så missar man den man tänkt ta är man ganska körd. Har bokat om till kl tre så då ska jag fan vara i tid. Bussen ska gå 14 minuter över härifrån. Det står i tidtabellen att den kan vara fem min tidig eller fem min sen. Den har aldrig varit tidig. Var ute tio över och har typ två min till busshållsplatsen. Tänkte då att det vore ju snopet om den åkte förbi så jag sprang fast jag tyckte att jag var i väldigt god tid. Halvvägs dit så åkte bussen förbi. BAAAAJS! Var bara ringa och boka om tiden. Skönt att de hade en tid i dag i alla fall för resten av veckan är ganska full.
Tog en promenad istället för det är faktiskt superfint väder idag.



På en av outletbutikerna vi var i i Kumla så köpte jag mina allra första Converse. I läder. Coolt!




Kommentarer
Postat av: Stina

Vad mysigt det lät med minisemestern i Kumla. Kul å göra en roadtrip dessutom :-) Bussen får verkligen skärpa till sig, tidig brukar de ju aldrig vara!

2010-11-09 @ 21:14:02
Postat av: Karin

Hej!

Tänkte bara påminna om att den där lilla tjejen i grön tröja med vita ränder på bilden här ovan är min brorsdotter, och att hon är det sötaste jag någonsin skådat. Så nästa gång ni ser henne, då kan ni tänka "Men oj, är inte det där Karins brorsdotter? Hiskeligt söt tjej den där Eva".



Sådär, ville bara klargöra.

Min brorsdotter. MIN.



/Stolt som en tupp.

2010-11-09 @ 22:53:33
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0