Värdelösa husmorsknep!

Jag är inte alls frisk!!!
Har knappt sovit en blund i natt, klockan är nu 06.45 och jag har varit uppe i två och en halv timma redan. Visst halsontan är bättre men nu har slemmet kommit. Snor, snor, snor! Känns även som att febern håller på att krypa tillbaka. Skit! Ringde precis dagis och sa att jag inte kunde komma. Skit! Behöver verkligen alla timmar jag kan få där. Skit! Har nu googlat som en galning och hittat en nässpray som ska vara ok för gravida. Det sura är att jag måste vänta tills Henke kommer hem från jobbet innan jag kan få den och det innebär följdaktigen att jag måste vänta tills Henke kommer hem innan jag får sova. Det är sååå tråååkigt att vara sjuk, jag vill inte!


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)



kram

2010-05-10 @ 08:26:22
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0