Spontanfika

Idag har jag jobbat halva dagen på dagis, sedan andra halvan på Spira så det blev en väldigt lång dag. I morgon ska jag också jobba på dagis. Mellan 10-18. Jag ska stänga för första gången och som det verkar så är det barn från flera dagis som ska vara där för att det är något möte. Jag har praktiskt inte hört någonting om någonting så morgondagen blir en riktig överaskning. men när jag slutar där så blir det långhelg. Åker till Sundsvall på söndagen och åker hem på måndag kväll. Bo på hotell igen!
När jag gick på rast på dagiset hade jag fått en fikainbjudan av Therese via sms. Trevligt med lite spontanfika. Åkte hem efter jobbet och åt och åkte sedan till Therese och fikade lite. Jättetrevligt. Anna, hennes dotter Ella och Elsy var där och de träffar jag ju jättesällan så det var kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0