Pappamiddag nr två

Idag blev det en dag med en massa spring. Skulle vara på femtioelva ställen kändes det som.
Började på dagis. Efter en mysig, lugn frukost så var det dags för lite utelek. Det brukar vara skönt att komma ut men idag spöregnade det. Var inte alls särskillt trevligt. Som tur var så fick jag låna en regnkappa och ett av barnen var riktigt gossjukt så jag fick lite myskramar. Jobbade där till elva, då drog jag till Spira och tillverkade tändsticksaskar till kl halv två. Föräldragruppsdags. Åkte till Brunflo och mötte upp med de andra paren. Browniesarna jag bakade blev väldigt populära och det verkade som att alla tyckte att de var goda. Efter det var det raka spåret till pappa för middag och tårta. Efter skjuts av Henke till fotboll så är jag nu hemma tillslut soch tittar på Desperate. Bra men lång dag.



En liten magbild också. Är i vecka 34 nu men tog bilden förra veckan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej där Jenny!

Emma här! Öhh jag känner Henke och ni var på min brors 30-års fest i Ope förra året...aja du vet nog vem jag är! =)

Är iaf inne och läser din blogg då och då. Så roligt att följa graviditeten! =)

Fin mage du har! Jag tror det är en pojke där inne...gissar det på formen och randen, men jag kan ha fel...=)

Lycka till med magen och allt! Det är häftigt att föda barn! Jag längtar redan till nästa gång...hihi!

Hälsa Henke!

Kram på er/ Emma

2010-05-19 @ 09:55:32
Postat av: joanna

alltså. Hur får man tag i det där receptet Jenny. Bara måste ha det känner jag. usch vad sugen jag blev. vilken drömkaka.

2010-05-19 @ 23:20:03
URL: http://joannaj.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Emma - Visst vet jag vem du är! =) Kul att du är här inne och läser ibland! Har själv ingen aning om vad det kan vara för något som gömmer sig därinne. Från början trodde vi att det var en pojke men nu tror jag att vi lutar mer åt en flicka. Blir spännande att se om du har rätt!

Joanna - Receptet på browniesarna hittar du här: http://kalasgott.blogg.se/2010/march/ooooey-gooey-brownies.html

2010-05-20 @ 20:43:37
URL: http://tantjenny.webblogg.se/
Postat av: Joanna

tack!!!

2010-05-22 @ 13:08:40
Postat av: Karin

men alltså... brownisarna. jag dör!

2010-05-25 @ 09:11:04
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0