Pappamiddag nr ett

Skrev detta igår men det blev lite vaj med uppladdning av bilder så jag publicerar först nu.

Nu sitter jag hos pappa och bloggar. Det kan hända att det blir några fler gånger den här veckan eftersom vi är hitbjudna på middag inte färre än tre gånger. Han fyller år i morgon så det blev en liten "innanfödelsedagenmiddag" idag för Ingeborg kunde inte komma i morgon. I morgon fyller han ju faktiskt år så då ska vi hit igen och sedan är det hockeykväll på torsdag. Bra skit! 
Idag blev det en lång jobbdag. Var ju ledig en hel del förra veckan och har en del för mig den här veckan också. Dagisjobb, föräldraträffar osv. Har bara en glugg på ett par timmar i morgon när jag kan vara på Spira så jag hoppas att jag hinner med allt jag ska göra då. 150 tändsticksaskar ska fixas om jag inte missminner mig.
Ingeborg hade med sig tårta också, den var supergod. Men jag var duktig och tog bara en liten bit för att inte få ont i magen igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0