Nya möbler

Hitills idag har jag:
läst bok
snytit mig
harklat och hostat
lyckats sova i typ 45 min
gått ut med vovven
skrattat massor åt nya serien Modern Family som jag laddade ner några avsnitt från
sagt till dagis att jag inte kan jobba i morgon heller
tittat på skräp på tv

Tror det var allt. Plus att jag sunkat ner mig totalt! Många säger åt en vad fint det är med en stor gravidmage och ibland kan jag nästan hålla med, om.... man gör sig fin! När man är sunkig så förstärks istället sunkigheten med en ziljon. Beroende på min temperatur går jag antingen runt här i alldeles för små kläder eller i alldeles för stora. När jag känner mig varm har jag bara på mig trosor som börjar sitta alldeles för tight och ett linne som inte når ner över hela magen och när jag är kall går jag runt i Henkes mjukbyxor och tröja. Det kan omöjligt finnas någon på denna jord som skulle se mig idag och säga att det är fint med gravidmagar.

Henke kom i allafall precis hem med medicin! Good shit! Sedan åkte han igen på en gång, för att köpa utemöbler! Vi hittade äntligen rejäla trämöbler på Blocket för 650kr. Annars kostar ju sådana ett par tusen och då ingår inte dynor. De fina dynorna på bilden ingår i våra möbler. Kan hända att vi måste investera i lite filtar att lägga över och helt täcka dynorna så att absolut inget av de syns över huvud taget. Så de inte blir förstörda menar jag... =)
Synd bara att det ska bli dåligt väder när syster och co är här, annars hade vi kunnat grilla på VÅRAN baksida! Och PS jag är jättesur över att jag är sjuk och missar arbetsdagar men jag är jätteglad att jag inte blev sjuk när de kommer upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0