vecka 25

Här kommer den utlovade "vecka 25 bilden".



Börjar bli stor nu...
Och det är full fart därinne. Det boxas och sparkas så man börjar undra om han/hon aldrig slappnar av och chillar lite. Men det är skönt också för jag behöver aldrig fundera i särskillt många minuter på om det skulle vara något galet.
När vi var utomlands tyckte jag att det blev ovanligt lungt ett tag så då buffade jag lite på magen och då blev det full fart igen. Nästan alla rörelser syns dessutom ordentligt på utsidan så det är kraft i kickarna.
De enda gångerna det blir lungt är om jag vill att någon ska få känna på magen. Självklart så blir det helt stilla då. Men Henke har fått en ordentlig dos sparkar på händerna så han är nöjd i alla fall.

Idag var vi på 1 års kalas. Malin och Manges Stina fyllde år i går. Vi hade köpt en liten klänning och så hade jag bakat en kaka. Jag bakade en Key Lime Pie fast jag knappt smakat en förut. Den var dock riktigt god och jätteenkel att göra så det kommer jag nog att göra igen. Det enda som inte blev så lyckat var marängerna men det var bara som dekoration så det gjorde inte så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0