Junta nr elva

Tror faktiskt att jag precis varit på junta nr elva! Tiden går fort.
Det var Kristines tur att kocka och det misslyckades hon sannerligen inte med. Till förrätt fick vi en supergod räksoppa. Och inte någon Kelda variant, nej, Kristine hade inte tagit några genvägar utan hade kokat räkskal och hela faderullan. Det blir ännu mer imponerande när man vet att hon kom hem från Gäddede bara ett par timmar innan middagen skulle hållas.
Varmrätten var lasagne och efterrätten chokladpannacotta. Supermumsigt det med!
Therese är i Thailand så hon kunde inte vara med men Kristine hade bjudit in sin kompis Linnéa så det var fullt vid bordet ändå.


Ikväll har jag bunkrat upp mig i soffan och laddat inför Desperate när jag nu inser att det inte är något Desperate! De har någon CSI trilogi istället. Fan, hela kvällen måste planeras om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0