Fixerad!

Nu har bäbisen fixerat sig!! Jag är jättenöjd! Nu behöver jag inte få panik om vattnet skulle gå. Om vattnet går och bäbisen inte är fixerad så måste man lägga sig ner och ta sig till sjukhus så snabbt som möjligt. Nu kan vi ta det lite lugnare och åka in när vi är redo. Alla värden var dessutom väldigt bra fortfarande så nu sa barnmorskan att det bara var att ta och föda. Och det ska jag väl försöka ta och göra... men inte riktigt än. Inte förän tidigast nästa onsdag. På tisdag ska jag nämligen få min födelsedagspresent i förskott. Världens bästa present!!!!!! Henke ska fixa allt på våran långa lista. Allt från att hänga upp lampor till att städa. Under tiden ska jag ha en tjejkväll med Åsa. Jag ska bjuda henne på restaurang som tack för att hon varit så grym sedan jag blev med barn. Jag förstår ju hur jobbigt det måste vara att bli ensam under så lång tid men hon har hanterat det super. Det har varit väldigt skönt så därför tycker jag att hon kan få lite gott käk.

Nu tänkte jag visa lite av min husligare sida.
Idag har jag bakat småfralla.



Biscottisarna från igår har fått en fin burk



Örterna på balkongen har börjat växa. Detta är persiljan.



Nej, nu ska jag ta mig en småfralla fast jag åt riktigt mycket middag nyss och egentligen är tokmätt. Men det är ju något speciellt när det är helt nybakt så jag får helt enkelt offra mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0