Kruskalas

Idag har vi varit på Kruskalas i Vålbacken!
Världens bästa grej!
Ever!

Karin kom hit klockan halv ett och då drog vi till  Vålbacken. Det började klockan ett så det var inte så mycket folk där när vi kom men strax efteråt vällde det in så många att de fick hämta extra bord och stolar. Jag har alltid trott att de här kalasen är ganska stora tillställningar men så var det ju inte alls. Det kändes mer som att alla kände alla och de flesta var nog från byn. Men kakbordet! För 60kr fick man svulla i sig hur mycket kaka man ville. Jag ville dock äta betydligt mer än vad jag faktiskt fick i mig. Men sex olika sorters bakverk gick ner i alla fall. Nu måste vi bara ta reda på i vilken liten by det kommer att hållas kruskalas nästa gång.



Sedan tog vi en snabbis förbi Brunflo Antikt och begagnat men allt är ju så förbannat dyrt där. Men vi hittade ett skivomslag som inte gick av för hackor. Det bevisar ju att förr i tiden behövde man minsann inte vara snygg för att få spela i band.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0