Juntan is back

Igår var det junta!! Det var ett tag sedan men nu var det dags. Det var Evelinas tur att vara värdinna och det skötte hon utmärkt. Det var jättelänge sedan vi träffades så det var superkul att få prata med alla och få lite uppdateringar på vad som hänt sedan sist.
Till middag fick vi:



I morse var jag till frissan. Sist jag var där var i augusti så det var nästan pinsamt vad risigt det var nu. Plus att graviditeten inte har varit snäll med mitt hår. Det är fett i hårbotten, torrt i ändarna och så har jag fått fyra nya virvlar. KUL!
Jag funderar på att spara ut håret lite så allt jag bad henne att göra var att klippa mig så att jag skulle kunna ha håret utsläppt igen, vilket jag inte kunnat på ganska länge.
Jag vet inte riktigt hur det blivit än för hon plattade håret och det kommer ju inte jag göra sen. Men det var enormt skönt att bli av med de risiga topparna och fått lite mer frisyr.


Kommentarer
Postat av: Karin

Joooooeh! Du borde platta oftare. Riktigt snyggt!!!

*skriver upp Plattång på Jennys önskelista*

2010-01-18 @ 21:04:52
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Malin

I like!!!

2010-01-19 @ 19:22:31
Postat av: Jenny

Tackar. Ja, det ser faktiskt okej ut från sidan men framifrån ser det ut som jag stått i spöregn. Måste se till att få lite mer volym på sidorna så kanske det kan bli bra.

2010-01-19 @ 22:01:21
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0