En BRA söndag

Söndagen började lite sisådär. Efter frukosten började den vanliga söndagspaniken så smått krypa sig på. Satt och suckade i soffan och terroriserade Henke med "Men vad ska vi gööööra?" Tillslut hörde jag av mig till Kristine och Mats och undrade om de ville hitta på något. Kristine jobbade till kl fyra men efter det så. Vi bestämde att vi skulle träffas på Kvantum kvart över fyra och handla lite så vi kunde laga mat tillsammans. Jag ÄLSKAR att laga mat tillsammans. Hemma är det ju inte så ofta jag får sällskap i köket så att träffas så här tycker jag är jättemysigt.



Så här vill jag att alla söndagr ska vara. Jag tror jag ska schemalägga "laga mat med kompisar".

Kommentarer
Postat av: A-L

Om alla kompisar är upptagna kan du höra av dig till mig. Tycker bara att det är roligt om man är två.

2010-01-25 @ 20:48:02
Postat av: Jenny

Absolut, det ska jag göra!

2010-01-25 @ 21:01:26
URL: http://tantjenny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0