Camilla och Nilas

Vi var alltså och åt Thaimat hos momma i söndags. Det var jättemysigt och jag tog lite bilder jag tänkte att jag skulle visa.



I måndags fick jag en riktigt trevlig överraskning, Camilla kom och hälsade på. Vi gick i samma klass i gymnasiset och var bästa kompisar i säkert fem år. Sedan flyttade hon till Göteborg och vi har mer eller mindre förlorat kontakten helt. Sist jag träffade henne var för två år sedan och då var hon gravid. Nu var hon hemma i stan och kom därför på besök med hennes underbara lilla kille Nilas.
Han var ett charmtroll utan dess like. Tjattrade på hela kvällen och var så söt att man ville behålla honom. Han fastnade på ett par bilder men tyvärr var han inte så sugen på att titta in i kameran så ni får inte se hans enorma bruna ögen.



Hoppas det inte dröjer två år till innan vi syns igen.

I går tränade vi i gymmet! Det var första gången vi masade oss ut i garagegymmet men förhoppningsvis så kommer det väl bli fler. Speciellt nu när det är så kallt ute så rör man ju inte på sig nästan någonting. Körde dock inte särskillt hårt, det känns som en dum idé att försöka satsa på någon toppform när den automatiskt bara kommer att bli sämre och sämre i ett halvår till. Men lite måste man ju hålla igång.

Nu sitter jag i soffan, röd dag igen. Vi har precis ätit några monstermackor till frukost och snart ska jag till Hanna för att baka något mumsigt och fika lite. Sedan ikväll ska jag och Henke till Åsa och så ska vi laga mat tillsammans och kanske kika på någon film. Blir nog en bra dag.


Kommentarer
Postat av: åsa

vilka ögonfransar... ge me!

2010-01-08 @ 23:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0